8 April 2010

Hallå där!

Äntligen lyckades jag komma in. Varenda gång jag ska gå in på bloggen så går det inte. :(
Nu lyckades jag allafall!

Vaknade vid halv 11 idag. Ganska bra tid faktiskt, inte för sent och inte för tidigt!
Drog mig upp ur sängen och tänkte äta frukost, räckte med att öppna kylskåpsdörren så fick jag stänga den igen, alltså ingen frukost denna morgon heller. jaja inte skada skedd eftersom klockan ändå var så mycket :)

Började göra iordning lite smått här hemma..
Fick värma lite kycklingwook som låg i frysen eftersom maten sen igår tog slut..
Jag gjorde fläskpannkaka för första gången i mitt liv. Riktigt god blev den också! :)

Ska plugga lite idag. Sen är det hockey ikväll!
Måste vinna nu annars är LHC utslagna och det vill ju ingen..
Inte för att det är hela världen och man dör för det är ju totts allt bara ett spel hela skiten men det skulle ju vara lite sorligt faktiskt :)
Måste äta upp maten nu. Puss


Ska föresten lägga upp kort på vad jag köpte på stan igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0