Äntligen klar med ett arbete!

Är äntligen klar med ett av två arbeten.
Blev just klar med min arbete om bröstcancer. Blev ungefär som en bok men det får det vara, hoppas på att få högre än G på det. Jag blev nöjd med det allafall och fick med allt jag ville så får vi se om läraren tycker samma sak. Alltid lika spännande :)

Hade inte behövt vara helt klar med det idag för man får arbeta med det imorgon på lektionen men skönt att ha allt gjort så slipper man det, kanske kan göra det andra arbetet då istället till psykiatrin. Man kan ju alltid hoppas. Det ingår ju i samma kurs så det borde gå!

Nu ska jag bara upp och byta böcker för att jobba lite matte. Har inte så många uppgifter kvar. Skönt att få dom gjort så man inte ligger något efter, det är så sjukt jobbigt att ta igen då :)

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0