Äntligen klar!!

Äntligen klar.
Har städat i 6 timmar nu. Först rensade jag garderoben. Blev en hel stor svart sopsäck med kläder i. Sen dammade jag i mitt rum och sånt tråkigt :)
Nu är det fint, lukar gott och man kan gå på golvet. Mycket bra!
Har hjälpt mamma sätta upp trädgårdsmöblerna på altanen också. Fint fint!
Sen gick jag även loss på våran enbuske så nu är den klädd i fjädrar, är det påsk så är det =)
Svarta, gröna och gula blev det. Ska nog ta kort sen så får ni se. Jag är mycket nöjd över mitt mästerverk :D

Mamma och jag ska ta en slappis kväll hemma.
Ska titta på så ska det låta och bara ta det lugnt.
Imorgon kommer hennes kille och hans två barn hit så ska äta påskmat då.
Jag som inte tycker om påsk/julmat..
Jaja det blir nog roligt ändå.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0