En Rubrik!

Naglarna blev fin fina. Bättre naglack med det här än det förra.
Jag är beroende av naglack om man säger så. Skulle nog kunna öppna
en egen nacklacksaffär, haha :) !

Är super duper trött. Så ska gå och lägga mig tidigt idag, vill så gärna se roast på berns med är för trött för att vara uppe så får se det på datorn någon dag istället. Lång skoldag imorgon med. Ska träffa Stefan på håltimman så får vi se vad vi hittar på :)

Hoppas på fint väder imorgon.
Ska ut och gå när jag kommer hem. Långt också, det kan ni skriva upp.
Ska även ta med mig Wiggo gubben, då tränar man armmusklerna också, haha :)
Nu ska jag upp och ta fram lite kläder tills imorgon. Tror jag ska ta med mig kameran till skolan också.
Borde bli bättre med det där att ta kort. Vill ha jättefina kort men jag tar aldrig, Kameran bara ligger och dammar känns det som. Inte okej!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0