..

Dom har ändrat vårat schema i skolan igen.
Har psykologi i två timmar imorgon. skjut mig!!!
Får sluta en timma senare med..

Har en grej som ska vara klart imorgon också, så skulle göra klart det nu men insåg nyss att jag har tagit hem fel block så har alltså hela arbetet kvar i skåpet. Ska göra det på håltimman med Denice imorgon istället :)

Väntar på att andra avenyn ska börja, sen ska jag sussa gott efter det kan jag lova. döds trött!!
Nu ska jag plocka fram lite kläder tills imorgon så slipper jag slösa tid på det imorgon.
Skulle gått ut på långpromenad med Wiggo förut men dom var inte hemma och Malin hade inte lagt ut nyckeln så får göra det imorgon istället. Hoppas bara det är lika bra väder!

Jag bryr mig inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0