JAG FICK JOBB :)

JAAAA!!
Jag fick sommarjobb. Fick på mammas jobb och sen från ferie arbete på min kusins jobb. haha!
Dock kommer jag nog inte tacka ja till mammas jobb eftersom jag vet att det är tråkigare och sen har det ingenting med min utbildning att göra. Och sen krockar veckorna med varandra så det går inte..
Men jag fick feriearbete. På ett äldreboende. Fan bättre det än ingenting :D
Så nu behöver jag inte oroa mig för det längre. SKÖNT!

Kom hem från skolan för ett tag sen. Skönt att komma tillbaka till det verkliga livet men ändå inte..
Hade matteprov första lektionen, jippi!!
Sen hade vi omvårdnad. Började arbeta om cancer. Skit jobbigt kapitel men ändå intressant!
Sista lektionen kollade vi bara på film. slappt :)

Dagens ris borde östgötatrafikens busschaufförer ha. Dom glömmer ALLTID att stanna vid min busshållsplas!
Idag var det samma sak men då orkade jag inte gå fram och säga till utan satt kvar och gick av på nästa. Det är ju ändå 25 grader i solen ;)

Nu ska jag läsa lite organisation och ledarskap sen bara ta det lugnt och fira att jag fick jobbet.
Puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0