Om mig

Klädsel
Vad har du på dig idag:
just nu gråa mjukisbyxor, vitt linne
Vad använder du just nu för skor: vita converse,
Favoritfärg på kläder: svart, vitt, rosa, grå, guld, alla?

Senaste person som
Sov i din säng:
just me
Du pratade med: pratade med mamma förut
Du delade en drink med: I don't know
Du gick på bio med: Mother and brother!
Du gick på stan med: med mamma i torsdags..
Skällde på dig: mamma får vara med i det här svaret också då.

Senaste
Låt du hörde:
hungry heart - bruce springsteen
Film du såg: Linas kvällsbok
Mat du åt: Pizza, inte okej!!
Kram: Mikaela
Puss: Stefan
Fest: Sexparty hos Mikaela igår!
Känslan: ingenting just nu, uttråkad och saknar Stefan något enormt!
Ilska: Tänker jag inte skriva här!
Resa: Turkiet
Glädje: HV vann över djurgården i sm final, Nej jag hejar inte på dom alltid bara just nu mot djurgården!
Dröm: Morfars hus brann upp så jag fick inreda det nya som dom byggde upp..
Boken du läste: En blomma i afrikas öken
Personen du träffade: mamma och Lars
Personen du pratade i telefon med: Mamma där med
Personen du fick sms av: Angelica
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit
Gången du var utomhus: För ungefär 4 timmar sen
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HELA min familj var väl för ungefär 11 ½ år sen. hahaha
Saken du köpte:
Banan i skolan

Om dig

Namn: Rebecca
Ålder: 17 men fyller 18 om ½ år
Smeknamn: Rebban, Becca
Syskon: 1 bror och en himla massa "låtsas syskon"
Sysselsättning: Dator, mobil, Stefan, vänner, skola, sola, shoppa
Bra egenskaper: Snäll och lugn I think :)
Dåliga egenskaper: Lätt irriterad!
Linje/klass: Omvårdnad, Op2b
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0