Onsdagkväll hos Rebecca :) !

Så vad händer ikväll då.
Här hemma ska det städas, städas och städas! Eftersom mäklaren kommer och tar kort så måste det vara fint :)
Så ska börja med att städa nu och sen ta mig ett bad, Med ansiktsmask och allt..
Efter det är väl klockan typ 9 och då börjar Andra avenyn som man inte får missa!! :)

Jag vet föresten en till positiv sak med att bo i lägenhet i stan istället för hus. Vattnet ingår i hyran så jag kan bada hur mycket och länge jag vill utan att ens betala ett öre mer på att jag slösar med vatten. Lite skilland än nu, det är bara jag som använder vårat badkar här hemma alltså är det jag som slösar mest vatten.. Får alltid samma kommentar " Måste du bada igen, det blir så dyrt. Ta inte så mycket vatten. Nu kan du väl duscha istället"
Ha fyfasiken vad jag ska bada när vi flyttar, mohahaha :))

Puss puss  /  Rebecca  ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

super fin blogg :) kika gärna in min me =)

2010-04-21 @ 17:29:26
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0