Söndagskväll

Lite uppdate om min kväll!
Malin ringde förut och frågade om jag ville med på kvällspromenad med henne och Wiggo. Jag tackade självklart inte nej så vi gick, och gick, och gick.. haha blev en långpromenad det där. Men skönt var det ute och vi kom hem precis innan det blev mörkt så det vart ju perfekt :)

Nu sitter jag och kolla på ballar av stål. Bästa programmet en söndagskväll.
Djävulen är ju klart bäst jämt.
"haha jobbigt va"

Ska krypa ner under täcket när det är slut för annars kommer jag vara sjukt trött när jag ska upp imorgon. Man blir ju liksom inte mer motivierad av att gå upp när man vet att det väntar 2 timmar matte direkt på morgonen.

Puss puss  /  Rebecca [hjärta]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0