Svar på kommentarer

Svar på kommentarer: 
          
          Emma om 1 April 2010:
Hej! Har du någon gång varit inne på min blogg?
Gillar du den?
Om du nu gör det kanske du vill följa mig? eller så kan vi ju följa varandra? :)

Jag designar också bloggar om du behöver hjälp med din design :) För mer info, kontakta mig via min blogg :D

Puss :)



Svar: 

Hej Emma. Nej jag hade aldrig varit inne på din blogg förut. Har inte hunnit kolla så jättemycket än heller utan får göra det imorgon eller någon annan dag. Jätteroligt det där med designen, Skriver om jag behöver hjälp någongång.
Kram =) 


Kitty om 1 April 2010:
Oj, min dator hoppade mellan två bloggar! Det jag tänkte srkiva var fin blogg, hihi , det blev lite fel med den förra kommentaren ;$ ♥


Svar: Tack så mycket för kommentaren om att det är en fin blogg. Kam =)


Ferhat - studerar till sjuksköterska om 1 April 2010:
Idag är det aprilskämt, har du lurat någon idag eller har du själva blivit lurad? Berätta gärna det på min blogg, blir kul att höra allas historia :)


Svar:  Jag och några klasskompisar tänkte lura våran lärare idag med att vi skulle på hälsokontroll hos skolsköterskan så vi skulle få längre rast men hon gick dock inte på den.. Jag lurade även min mamma nu på eftermiddagen men jag har inte själv blivit lurad idag. Inte vad jag vet allafall :)
Kram


Saga om 1 April 2010:
Glad påsk!

Svar: Glad påsk =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0