Tadaaa

Kom hem nyss. Slutade skolan vid 3 idag.
Var ju tänkt att jag skulle stanna kvar men läraren hade fullt upp så det blev ingenting av det :)
Gick istället på stan med Denice fis och tog en glass ute i solen. Satt på toget och lyssnade på indian musik. haha!
Ska snart städa iordning det sista i mitt rum sen plugga lite mer..

Ska nog sova i stan imorgon efter som mammma ska iväg och jag vill inte vara själv hemma hela natten.
Stefan kommer nog inte så då blir det staden för min del. Fasen jag som ville träffa min man. Har inte varit med honom på jättelänge nu ju :(

Ae nu ska jag stänga av datorn en stund. Tror den brinner upp!
Har varit på i typ 20 min och är skit varm redan, fläktarna går för fullt. Naah nåt som inte stämmer. Måste fixas på momangen för utan datorn min så dör lilla Rebecca!!

Puss puss  /  Rebecca [hjärta]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0