Tråkig lördags kväll!

Nu är jag hemma igen :)
insåg nyss att det här kommer bli en väldigt tråkig kväll, och då menar jag verkligen väldigt tråkig!
Stefan är inte här och jag är inte alls på humör.
Saknar han enormt mycket och har inte pratat med killen sen i Torsdags. Vill träffa honom nu, vill vara med honom hela tiden ♥

Ser inte fram emot morgondagen för då ska jag bara plugga hela dagen. Skoltrött till tusen nu så vill bara ha sommarlov. Funderar på om jag ska ta ett bad nu, tvätta bort smink och sätta på mig myskläderna. Kolla på någon bra film och bara koppla av och vara mig själv en stund. Blir nog det va, men först ska jag lägga in lite kort på datorn så kommer dagens upp på bloggen också.

Puss puss  / Rebecca ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0