Två månader kvar, exakt!

Skulle bara säga att det är exakt 2 månader kvar till sommarlov nu!!
TVÅ månader, det går fort. Det är inte alls långt kvar!
Visst att jag fortfarande har kvar ett år i skolan men ändå. Så jäkla skönt att vara ledig och kunna vara med min Stefan mer än bara på helgerna. Och att inte behöva planera så mycket för att träffas :)
JAG LÄNGTAR!!

Haha, Stängde av datorn förut för att plugga matte. iofs gjorde jag det också men sen kollade jag klart på en film på tv. var lite sorlig och slutade med att dom fick varandra, jag tjöt! Jag tjuter alltid till sorliga filmer nu för tiden!
Så kom jag plötsligt på hur mycket jag saknar Stefan och hur mycket min kudde luktar honom :o
Så var tvungen att starta datorn för att få säga till killen hur mycket jag älskar honom så var han inte inne på skype :(
Men om du läser det här älskling så ser du här hur mycket jag älskar dig!! <3

Borde nog sova nu.
Skola imorgon och jag är inte pepp på det :/

Puss&godnatt


Kommentarer
Postat av: tony

6mån kvar till semester (Thailand såklart)BLÄ långt

2010-04-12 @ 04:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0