Valborg - Stannar hemma!

Hejsan hoppsan lillebror,
Hejsan hoppsan Karlsson!!

Valborg idag, jag skippar det!
Känns inte så lockande att göra sig iordning massor och sen regnar det ute!
Jag har ingen dricka och har inte råd med det heller för pengarna ska gå till ullared.
Vet att det är festar dagen och att alla festar men jag tänker inte göra det i år :)

Stefan är i allafall iväg och partajar för fullt. Började väl 2 idag kan jag tänka mig..
Men dom skulle ut på krogen sen så det blev ingenting för mig där!
Han kanske kommer till mig imorgon igen, sånt som märks. Killen har ju lämnat sin väska här med alla sina grejer i så det kan ju vara ett tecken på att han ska komma hit imorgon ;)

Ikväll blir det lugnt hemma.
Myskläder på
maten snart klar
colan i kylen och godiset i skåpet

Jag tar mig en slappis kväll helt enkelt.
Puss på det <3





Trevlig valborg på er då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0