1 Augusti 2010 - EN dag kvar!

Hej där..

Är hemma nu igen.
Åkte med 17.45 bussen till Elli igår.
Kom dit ungefär 18.45 pga att östgötatrafikens turkbusschaufförer inte kan köra buss.
Dö borde dom göra!!

Hade alla fall en jätterolig kväll!
Åt got mat, körde öl spelet och snackade en massor skit :)
Åkte in till stan vid klockan 11.
Alla utom jag och Jossan skulle på krogen men eftersom jag snällt får vänta 3 månader
till så tog jag bussen till Stefan och sov där!

Stefan och jag hade en Wallander dag idag.
Kollade på tre olika filmer.
Alla av dom nya som jag inte hade sett.
Käkade majskolvar också, mums!!

Nu är jag hemma igen.
Med jordens värsta mensvärk.
Blööä!
Ska packa lite snart och städa.
Sen äta, bada och kolla på teven.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0