14 Augusti 2010

Hej!
Har fortfarande inte internet hemma så kan inte skriva.
Förutom på Lars dator då, och nu är jag själv hemma så då passar jag på igen!
Börjar få lite mer ordning nu.
Dom har byggt klart väggen till mitt rum så nu är mamma och Lars iväg och köper sandpapper så ska vi slipa den och måla idag!

Har jobbat hela veckan så det har inte hänt så mycket. Har slutat på jobbet nu, lite tråkigt faktiskt eftersom jag trivdes jättebra där. jaja!
Skola på måndag, inte okej!!!
Vart tog den här sommaren vägen? Varför har jag jobbat bort hela min sommar för?
Det här var sista sommarlovet och det gick alleles för fort..

Snart kommer dom hem så jag kan börja måla.
Ikväll blir det en slapparkväll hemma.
Ska färga håret, lägga ansiktsmask och lite sånt där.
Imorgon ska jag, jessica och hennes barn hitta på något roligt.
Vet inte vad vi ska göra men något kul ska vi väl hitta på.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0