2 Augusti 2010 - dagen som jag/vi väntat på såååå länge :)

Sådär nu kan jag kalla mig för Linköpingsbo :)
Nästan allafall. Har fått nyckeln till lägenheten idag så var där efter jobbet och började fytta lite saker.
Ska dit imorgon igen och montera ihop garderoben sen ska mamma och jag till ikea.
På lördag flyttas sängarna så än sover jag hemma i Grebo.
Nästan helt tomt i mitt rum nu.
En säng, tv bänk, tom byrå en flyttkartong och två säckar med kläder kvar.
Jaja en lampa i fönstret får snällt göra mig sällskap också :)

Nu ska jag sova annars lär jag väl somna lika sen som i natt, fast då var det pga värken i magen.
Måste vakna pigg imorgon och hoppas att tiden går ganska fort på jobbet så jag kan åka till lägenheten och fixa.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: emelie lotta inez hjalmarsson

vem ska du flytta med :) ?

2010-08-04 @ 07:48:02
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0