20 Augusti 2010

Helluu.
Äntligen Fredag!
Var väldigt jobbigt att gå upp imorse. Men jag tog mig upp och kom i tid. Vill inte komma försent till den valbara kursen, nej nej nej :)

Hade alltså utvecklingstörning/funktionshinder i två timmar. Sen en timme religion.
"Det var en gång ett revben". hahahaa jag dog av skratt :D

Slutade till lunch men stannade och åt mat i skolan. Sen gick Jag, Stina, jessica och Denicet till Partyworld och provade balklänningar. Åh vad jag längtar!!

Ska hoppa in i duschen nu och tvätta håret. Sen börja göra sig iordning till kvällen.
Linköpings stadsfest hela helgen. Och ikväll är det nollning + Rix fm.
Stina och jag tänkte hitta på nåt så vi ska nog till nollningen och sen rix fm.
Blir nog jättebra!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0