22 Augusti 2010

Är så sjukt trött idag!
I fredags var jag ju med Stina hela kvällen.
Sov även hos henne för hon ville inte sova själv hemma och jag orkade inte gå hem :)
Vi var och kollade på Erik Grönwall hela kvällen så kom väl hem runt 12.
Stog längst fram och grejer, nuddade han till och med, wööhow!
Gratis Konsert är bra grejer..

Igår var vi ju hos Jullan pullan som hade gjort god mat och sånt.
Kollade in hennes och tobbes stooora nya lägenhet!
Lyssna på musik, dansa lite, körde lite spel och hade det allmänt roligt :)
Åkte tillbaka till Linköping med 12 tåget. Och då hade mina bussar slutat gått så jag åkte hem till Stefan och sov där..

Idag har jag varit allmänt trött och seg.
Vet inte om jag börjar bli sjuk eftersom jag fryser 24/7, Har alltid ont i huvudet och på kvällarna får jag ont i halsen. Inte bra eftersom jag ska börja träna på onsdag!

Nu ska jag stänga av musiken, dra ner rullgardinerna, Krypa ner bland mina täcken och kolla på How i met your mother i en timme sen 2 ½ men.

Puss

Inte kommer det upp några kort från igår heller eftersom min kamera valde att dö i från mig!

Kommentarer
Postat av: Wararat

fin blogg :) läget?

btw skulle du kunna vara snäll och svara på ''dagens fråga'' på min blogg? :3

2010-08-22 @ 20:03:04
URL: http://noxea.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hellu! Allt bra med dig? :)

2010-08-22 @ 20:27:48
URL: http://ceciliav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0