23 Augusti 2010

Hello :)

Måndag igen och det innebär sovmorgon. Allafall den här veckan för sen drar iv-valen igång igen!
Var hyffsat pigg när jag skulle gå upp.
Cyklade för första gången till skolan idag. 5 min ungefär!
Good för det betyder att jag kan sova mycket längre på morgonen :)

Dagen gick rellativt fort så vipps var klockan 3 och då skulle jag möta upp Alexandra utanför H&M.
Vi gick till choccolata stavning? och fikade. Eller båda var hungriga när vi kom dit så först en baguette med skakenröra sen kladdkaka och kaffe. Hade det jättemysigt i två timmar.
Sen tog jag min pärla och cyklade hem.

Har städat hela rummet i eftermiddag. Alla kläder är nästan på plats nu och påslakan, handdukar och skor med :)
Kollar på fångarna på fortet nu och sen börjar time out!

Puss



Nya pärlan fast en svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0