24 Augusti 2010 - 4 månader kvar till Julafton!

Är trött och allmänt seg!
Gick till Linds med Stina och Jessica efter skolan.
Åt bakad potatis och satt och snacka lite skit.
Var där i flera timmar fast det kändes inte alls så länge :)
Tiden går fort när man har roligt!

Började spöregna när jag cyklade hem så såg ut som en dränkt katt när jag klev innanför dörren.
Så snabbt ner i ett varmt bad och där somnade jag gott med ansiktsmask och hårinpakning..
Nu är jag skit trött!

Ska måla mina naglar nu sen tror jag att det blir sängen riktigt tidigt ikväll!
Har en lektion imorgon. Den börjar 10.40 också. Kan ju inte bli mycket bättre :)

Puss
SAKNAR MIN ÄLSKLING JÄTTEMYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0