25 Augusti 2010 - LÖN!!

Häääj!
Jag älskar onsdagar, jag verkligen älskar onsdagar!
En lektion från 10.40 - 11.40.
Efter skolan mötte jag upp Jessica vid hm. Hon skulle fixa lite saker på Gallerix och Lekia innan vi gick bort mot tropikhuset för att äta lunch.
Åt buffé, mmm så gott :)

Efter vi hade ätit så gick vi på stan lite och shoppade loss.
Lönen kom ju idag så då får man det ;)
Jag köpte en skjorta, en sjal, och en halsduk fast mer som en sjal, nya skor, en väska!
Kommer bilder på det sen men eftersom min kamera har gått sönder så snor jag bilder från affärernas hemsidor!

Ska bort till F&S och köpa gymkort snart. Sen ska jag träna lite!
Puss




Klickbar bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0