28 Augusti 2010

Godmooorgon!

Var hos Stina igårkväll och firade henne eftersom hon fyllde 18!
Hade mycket trevligt.
Drack lite, körde lite spel och hade det allmänt trevligt.
Jag tog min pärla till cykel cyklade hem runt halv 12 tiden.

Vaknade vid halv 9 imorse.
Nu kan jag inte sova länge om helgerna längre. Det är skolans fel!
Sitter och lyssnar på musik nu.
Försöker hitta lite kläder att ha ikväll men det ser mörkt ut på den fronten.
Får väl helt enkelt ha samma som igårkväll.
Dock inte stövlarna för dom dödar mina fötter.
Aj aj aj!

Ska till pappsen ikväll på 50 årsfest!
SGG är ju också så ska väl ta en liten sväng bort till det också!
Stefan kommer ut lite senare i eftermiddag men jag tar bussen vid halv 1 nu.

Ska leta vidare i min garderob!
Puss

Ingen kamera är köpt än så det blir nog inte så många kort!
Fast en liten fågel viskade i mitt öra att angelica har ju en systemkamera så hon ska allt få ta kort som jag kan sno sen. Höhö det gäller att vara smart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0