29 Augusti 2010

Vart tog helgen vägen?
Hatar att det ska gå så förbannat fort.
Kan man inte få lite ledigt och få sova eller.
Så tråkigt att bli vuxen sen, aldrig ha några lov typ :o
Sattsar på arbetslösheten, nej skojade bara!
Skulle vara jäkligt skönt bara..

Var ju som sagt i Grebo igår på 50 årsfest för pappsen min.
Riktigt trevligt och alla var góa och glada sen.
Gratis alkohol ju!
Fick ta hand om både den ena och den andra.
Kom i säng klockan 2 typ helt död!

Vaknade vid 11 imorse. Gick upp och åt frukost.
Sen kom Stefan upp lite senare.
Käkade både tårta och mat där innan vi åkte med Mikaela och Philip in till stan igen.

Var uppe på F&S förut och tränade lite med Elli och Jossan.
Sen har jag inte gjort någonting.
Fan varför går helgen så fort.
Ligger i sängen och är helt depp.
Orkar inget och vill inget.
Är lite sessen och för jag saknar älsklingen min.
Vill vara med honom hela tiden, hatar när han åker hem!
Måste sova hos killen i veckan annars avlider jag!!

Ska plugga lite nu sen sova.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0