30 Augusti 2010 - Höst!

Tjuhoo :)

Är hemma nu igen.
Var och tränade med Jossan, Tror han som höll i passet ville mörda mig :)
Men jag överlevde och nu sitter jag i min säng och kollar på fångarna på fortet. Notstalgi!

Var på stan efter skolan och köpte boots och ett par låga stövlar man kan ha i vinter för det är lurv i!
Lägger in kort på dom längre ner.
Ska kolla klart på fångarna på fortet och sen sova tror jag för är sjuukt trött!

Imorgon är det skola och efter ska jag följa med mamma till huset i grebo.
Lämnar över det till dom nya ägarna på onsdag så ska kolla läget och hämta gräsklipparen.
Puss




Nya bootsen!



Dom låga "stövlarna" med lurv i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0