4 Augusti 2010

Sv: till Emelie!

Jag, mamma och min bror flyttar till stan.
Då blir mamma även sambo. Så hennes kille, och barn ska också flytta ihop med oss..
 

Hej!

Har fortfarande inte så mycket att skriva. jobbade som vanligt, gick jättebra!
Men idag GICK jag hem efter jobbet. Underbart, Slippa åka lantisbuss :)

Har monterat ihop hela min garderob nu. Äntligen är den klar :)
Ska jobba imorgon igen, gå hem till lägenheten, åka till Stefan och sova där.
På fredag kanske jag sover hos han också eller i stan. Då kommer jag inte ha tillgång till internet.
Vet inte när vi får det igen så kommer inte skriva så mycket här på ett tag.
Kanske om någon granne inte har skyddat internet så man kan låna lite ;)

Nu ska jag sova.
Puss

Kommentarer
Postat av: emelie lotta inez hjalmarsson

sv: aha okej ;D

2010-08-07 @ 16:07:48
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0