1 December

Redan December.
Undrar vart tiden tar vägen alltså?
Men idag får man öppna första luckan av chokladkalendern.
Mamma har vägrat att köpa en till mig så idag fick jag ta saker i egna händer.
Så nu har jag också en chokladkalender. Man blir aldrig för stor för det ;)

Slutade 11.50!
Fick gå lite tidigare om vi gjorde klart uppgiften hemma. Kanon bra!
Luncha lite med Kim inne i stan.
Höll på att ramla när jag skulle gå över storgatan. Wohooo! Inte alls pinsamt när alla står på andra sidan vägen och väntar på bussen..

Sen tog jag en liten tur förbi Telia och beställde mig en iphone.
Så nu väntar jag bara på ett sms sen ska jag gå och hämta ut min älskling.
Sen åkte jag med bussen ut till ikano och gick där hela dagen.

Present till Stefan - check
Julklapp till pappa - check
Julklapp till mamma - lite halv check, ska köpa en till sak sen är det klart
Julklapp till victor - har inte köpt än
Tvättkorg till mig - check
Hårfärg till mig - check
Ny kudde till mig - check

Japp så nu ska jag bara köpa julklapp till victor med. Men till honom är det ganska enkelt!
Sen ska jag även köpa present till Denice men det gör jag när nästa studiebidrag kommer så hon får sin present lite senare.

Nu ska jag färga håret. Sen plugga!
Ikväll är det bonde söker fru och Maria Wern.
Sattsar på en riktigt lyckad kväll helt enkelt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0