10 December

Sitter i skolan. Har lunch. Ingen god mat idag så jag skippar den. Vet att jag kommer dö av hunger sen men det får jag ta! Har samhällskunskap sen. Har även fått jobberbjudande i eftermiddag 2 timmar.
Vet att jag har iv-val då men just nu är jag helt pank. Alltså jag äger 3 kronor!!!
Så nu behöver jag verkligen varenda liten slant jag kan få. Därför går det före den här gången. Skulle aldrig gjort så annars men nu är jag verkligen i kris. Speciellt eftersom jag inte har köpt någon julklapp till min bror än. Men det ska jag iofs göra i Stockholm. Men sen ska jag hämta ut min iphone snart, (hoppas jag). Och då måste jag betala 250 kr tror jag.

Nu ska jag skriva rent ett arbete och sen börja min sista lektion. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0