12 December

Godmorgon, godag, hej eller vad man nu ska säga!
Stefan sover fortfarande och jag sitter och lyssnar på julmusik..

Har varit vaken sen klockan 9. Tittade lite på gilmore girls förut och efter det började filmen: Spirit.
Den är så himla bra. Tjuter lika mycket varje gång jag tittar på den.

Fårse vad som händer idag. Trodde Stefan skulle sticka ganska tidigt från mig eftersom de har personalfest idag men gubben är jätteförkyld och känner sig inte bra så han åker dit en stund ikväll istället.
Jag ska träna senare idag. Men nu har jag inget att göra. Ska titta runt på lite bloggar och hm.. Bara va!

Imorgon är det skola igen. Jag längrar inte!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0