13 December - Lucia!

Sitter hemma i min säng med laptopen i knät framför teven. Tittar på svenska hjältar galan.
Tjuter ihjäl mig! Tänk att det finns så fina människor som ställer upp och kämpar så.
Önskar att alla var som de!

Ska väl sova efter det här. Är helt slut i hela kroppen.
Tränade med Kim efter skolan idag med. Kom dit lite innan 16.30.
Gymmade i 1 ½ timma. Sen var jag pigg igen. Följde med Elli på medelpasset.
Göran höll i det och han kör verkligen skiten ur en. Så kom från gymmet vid 18.45!
Nu är jag ganska trött som man säger så.
Men imorgon kör vi igen. Precis, hårdträning är det ja ;)

Går i skolan till 15.00 imorgon. Sen kör vi på träning. Men först ska jag gå på stan och fixa lite saker till iv-valet.
Puss




Såhär stark kommer jag bli sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0