14 December

Hej hej!

Nu är jag hemma igen efter en ganska tråkig skoldag.
- om en vecka exakt går jag på jullov
- om två veckor exakt åker jag till Stockholm

Gissa om jag längtar?
Det är bara förnamnet..

Ska inte plugga just nu. Det ska jag göra mer ikväll.
Har prov imorgon! Wish me luck. Tror inte det kommer gå så bra faktiskt, nejnej..
Fick tillbaka två uppgifter i Etik & Livsfrågor igår. Fick VG på båda två. Är så jäkla nöjd.
Speciellt på den ena. För den kunde jag knappt. Gick verkligen bara från egna reflektioner. Som tur är så är det det läraren kollar mest på..

Nu har jag allafall bockat av några saker på "att göra listan" som är denna vecka.
imorgon ska jag gå på stan och fixa en sak till iv-valet sen provet
På torsdag är det ingenting, framflyttat till v.2
på fredag har jag två muntliga redovisningar.

Sen har jag prov på måndag och inlämning av ett arbete på tisdag.
Gissa om vi har mycket nu när det snart är lov. Sen skola en vecka och efter det. 10 veckors praktik.
Hallelulija vad vi ligger i nu. Men kommer kännas så jäkla skönt när man är klar med allt sen.
Just det , på tal om klart med allt.
Skulle fortsätta skriva på mitt religionsarbete idag. Skrev 1 ½ sida sen försvann hela arbetet. Fanns ingenstans.
Då blev jag lite smått sur och datorn fick sig några fula ord. Nu måste jag skriva om allting igen.
Ska lämnas in på tisdag. Surt :(

Nu ska jag träna.
Mamma frågade igår om jag hade slagit i huvudet nu när jag tränar så mycket. Nejdå jag vill bara nå mitt mål!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0