15 December

Är förkyld som ett as.
När blev jag såhär förkyld?
Hur kunde det komma sig?
Har mest ont i halsen, och är snorig. Men förut när jag satt i skolan och hade prov så dunkade det i hela huvet på mig. Nae det är inte okej! Jag ska inte bli sjuk. Jag ska verkligen inte bli sjuk!!

Men nu har jag tränat varje dag i en vecka så idag tar jag min vilodag.
Slutade tidigt idag, 11.50 närmare bestämt!
Men jag skulle ha prov 13.50 så gick på stan där emellan och fixade massor med en uppgift vi har på iv-valet.
Sen hade jag prov. haha ha ha kunde ju gått bättre. Men nu ska vi inte hänga läpp över det utan se framåt istället!

Om 30 min åker jag till Kim.
Sover hos henne inatt.
För ikväll ska vi titta på bonde söker fru och Maria Wern. Sen har vi ändå sovmorgon imorgon så kan lika gärna stanna där inatt. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0