17 December

Fortfarande sjukis.
Men är lite bättre idag, ingen feber!
Äntligen kan man leva lite mer som en normal människa istället för en zombie!
Dock rinner näsan hela tiden, jag börjar få min hosta nu lite,halsen gör fortfarande lite ont och huvudet bankar.

Men jag kämpar på.
Med nässpray, papper, halstabletter och snart får jag nog ta hostmedicinen med.
Snart... snart är jag frisk igen!

Och då ska jag träna. Mår så sjukt dåligt nu när jag inte kan träna. Jäkla skit!

Kom på nyss att man sover sjukt mycket när man är sjuk. Typ "tar igen det man missar när man går i skolan och måste gå upp tidigt på dagarna."
Igår sov jag från 12-2 , 3-5 sen på kvällen från 11-10 imorse.
Skönt

Nu ska jag upp och ta mig något att äta!
Undra vad det är på teven ikväll nu när idol är slut. Det måste jag ta reda på.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0