19 December

Herregud vad länge jag sov idag.
11.15! Det är inte okej!
Har sovit bort halva dagen. Igår vaknade jag vid 8.
Det var mycket bättre.. Fasen då :(

Nu är klockan snart 1 och jag har inte gjort någonting!
iofs har jag mer tid för allt annat nu när jag har fått stränga order om att inte träna idag.
Ska duscha och tvätta håret sen, + föna och platta. Det tar sin lilla tid alltså.
Måste plugga med.. Har prov imorgon och jag har inte pluggat någonting på det. Sen en inlämningsuppgift på tisdag som jag är halv-vägs klar med..

Och ikväll ska jag åka till Stefan.
Alltså måste jag sätta fart nu. Börjar med duschen. Alltid skönt att ha det gjort.
Sen pluggar jag resten av tiden.

Mina pengar på mobielen är snart slut (nej jag har inte abonemang).
Mitt internet slutar snart att fungera med.
Och jag vill ha nya skor.
Men jag har inte råd med något utav det!!

Puss


Fjärde advent idag! mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0