20 December

Är äntligen hemma efter många om och men!
Fryser bokstavligen ihjäl om min små fötter. Med det kan man bara tacka östgötatrafiken.
Ännu ett stort tack för att ni gör mig ännu sjukare!

Dagen i skolan gick väl ganska snabb ändå.
Först Svenska och då fortsatte vi bara som vanligt..
Sen lunch, risgrynsgröt. Alltså jag anser inte att det är mat?
Det är typ... Frukost?!?!

Jaja Denice och jag åt några mackor sen gick vi upp och satte oss i klassrummet istället.
Sen hade vi prov. Jag hade inte pluggat någonting. Och då menar jag verkligen inte någonting!
Men provet var ändå jätte lätt eftersom man mest skulle utgå från egna reflektioner och erfarenhet och sånt.
Underbart! Skrev så jag fick kramp i handen med.

Sen gick jag och Denicefis på stan en stund.
Tack gode gud för att hennes pappa jobbar i en affär mitt i stan så vi kunde lämna av våra tunga väskor på hans jobb! Sen gick vi och provade skor.
Och jag blev inlove! Måste, måste, MÅSTE ha de där skorna!!

Vi gick även in i apple affären och spelade spel på ipaden. Man blev beroende..
Sen gjorde vi väl inte så mycket mer.
Gick ner till subway för Denice skulle köpa macka. Och sen var det tänkt att jag skulle ta bussen hem men den kom aldrig. Eller jo det gjorde den.. 40 min senare!
Tack tack för att jag kommer bli mer sjuk nu :(

Ska upp och se om man får någon mat i detta hus (lägenhet) eller inte!
Spännande ;)

Puss


Jävla skit bussar som inte klarar någonting :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0