21 December

Shit vad trött jag var igår.
Låg och tittade på morden i sandhamn och kände redan då att ögonlocken höll på att slå ihop.
Sen skulle jag titta på pensionärsjävlar men då somnade jag.
Mamma hade tydligen kommit ner till mig. Snäll var hon som sänkte ljudet på teven :)

Men sen vaknade jag någongång mitt i natten och släckte och gick och la mig under täcket.
Det värsta är att jag fortfarande är lika trött.
Men nu har jag några lektioner sen är det avslutning.
Så jäkla skönt!!!!!!

ikväll ska tydligen jag laga maten? Något med kyckling?
Hm måste tänka lite och se vad jag kommer fram till.
Nu börjar min lektion, Min sista svenska B lektion för detta år. SKÖÖÖÖÖÖÖNT!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0