22 December

Godmorgon!

Vaknade första gången vid 8.30 av att jag hade så sjukt jäkla ont i huvudet.
Fan det blir aldrig bättre!
Det kändes som en ångvält kört över det. Aaaaj..
Upp och ta tablett som vanligt.
Sen började jag må illa. Till slut somnade jag i sängen helt utmattad med en påse brevid mig ifall det skulle komma något. Började nästan gråta. Hatar att må illa. Hatar magsjukan! Det är verkligen det värsta som finns. Och jag har inte blivit drabbad av det på flera år.
Så därför blev jag så ledsen nu. Låg och tänkte. Nu är hela julen förstörd. Ska jag ligga och spy idag så är det 48 timmar det ska gå innan man kan "friskförklara sig". Och då är hela julafton körd.
Men jag somnade om och vaknade igen sen senare. Inget illamående men huvudet är fortfarande nästan lika dant. Jäkla tabletter som inte hjälper!!

Så nu vet jag allafall att jag inte har magsjukan. Utan det är min huvudvärk som jag mår illa av. Ska ta lite frukost att äta snart sen fixa lite här. Börja tvätta och sånt.

I eftermiddag kommer Denice till mig så då hoppas jag att huvudvärken har släppt och ikväll åkte jag till Stefan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0