23 December

Godmorgon eller goddag!

Sitter hemma hos Stefan.
Vaknade vid 7 imorse. Men kunde somna om sen och vaknade vid 10 igen..
Ska hem senare idag. Innana det ska vi (läs JAG) städa hans lägenhet.
Ser förjävligt ut!

Ikväll är det uppesittarkväll!!
Bingolotto från 19.30 - 00.00!

Och imorgon är det den stora dagen. Äntligen. Äntligen får jag mina julklappar!
24: Julafton, firar hemma hos mina kusiner
25: "firar lilljul hemma hos mamma med alla ungar" Utgång på kvällen!
26: Åker hem till pappa och firar "jul". Sover där också.
27: Åka hem och tvätta & packa
28: Åker till den kungliga huvudstaden och hälsar på farbror min!
29: Stockholm
30: Åker hem från stockholm på efermiddagen
31: Nyårsafton!

Fullt upp varenda dag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0