27 December

Hej hej!

Här sitter jag ute i Grebo..
Igår firade jag min sista jul detta år!
Har haft en helt underbar helg..
Först julafton hos mina kusiner, juldagen spenderades hemma hos oss med hela familjen samlad där hemma sen utgång på kvällen, igår var jag med pappas familj hemma hos Anita "låtsas mormor" sen följde jag med hem hit och fick mina julklappar.

Jag har fått:
Tågbiljetter till Stockholm (ska dit och hälsa på min farbror imorgon), mössa, tröja, spikmatta, ljuslykta, presentkit från body shop med duschtvål och sånt, mugg, presentkort, nytt täcke och kudde (inte från ikea utan riktigt skönt och bra täcke), presentkort på bio 220 :-, och massooor med pengar!

Jag är nöjd, riktigt nöjd!
Nu sitter jag i grebo som sagt. Resten av familjen åkte in till stan för en liten stund sen. Men jag orkarde inte följa med sen ska jag hem och tvätta hela eftermiddagen så det blir inget för mig.
istället stannar jag här ett tag. tar det lite lugnt, går ut med vovven sen och efter det tag jag mig bussen hem!

Men ja som sagt. Ska ut och gå med vovven snart så ska klä på mig lite mer kläder så jag inte fryser.
Puss



Sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0