5 December

Orkar inte skriva om dag 14 och 15 idag. Det får bli imorgon.
Så imorgon blir det mycket. Både 14,15 och 16. Jaja :)

Sitter hemma hos Stefan.
Har precis skrivit klart ett arbete som jag ska lämna in imorgon.
Älskar känslan man får när man är helt klart med ett arbete som man har blundat för innan.

Har muntlig redovisning på iv-valet imorgon. Någon får gärna döda mig!
Eller typ söva ner mig under förmiddagen imorgon.
Usch jag är redan nervös.. Hoppas det går bra.

Men nu ska jag plugga på nästa arbete.
Mycket som ska göras nu. Det är bara ligga i. Snart är skiten slut.

Sen ska vi äta blodpudding!
Gott. Jag får aldrig det hemma så då får man passa på när man är här :)

Ikväll är det söndagsmyskväll framför vem kan slå filip och fredrik.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0