8 December

Sitter och myser i soffan med mamma. Vi äter skumtomtar och tittar på Maria Wern.
Innan det har vi tittat på bonde söker fru. Åt en god middag tillsammans förut med som jag ordnade.
Bakadpotatis med skagenröra. Var sjukt gott!
Vi är ensamma hemma om ingen förstår det :)

Slutade tidigt idag i skolan.
Hade folkhälsokunskap i två timmar på förmiddagen.
Tycker faktiskt det är riktigt roligt. Kan bero på läraren också. Hon är jättebra!
Sen hade vi samhällskunskap med. Det rullade också på som vanligt.

Det var äcklig mat i skolan. Så jag satt och pluggade lite.
Skulle ha prov 13.50 så innan det satt jag och fixade massor med papper. Ska dela ut 16 olika häften i klassen imorgon. Var en hel del att kopiera om man säger så..

Kimberly följde med mig hem efter skolan. Vi bytte om och stack iväg och tränade i 1 ½ timma.
Det var riktigt skönt även idag. Körde mycket mage idag så kommer väl ha skaplig träningsvärk imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0