Älskart!

Har haft en liten svacka i skolan nu i några veckor.
Tror den har vänt nu. Ja klart jag vill ha lov. Men när nu beredd på att verkligen ge gärnet nu.
Är så taggad till praktik med. Längtar!!

Fan det är snart studenten Rebecca. Kämpa på nu!
Du klarar det här. Mycket nu men du klarar det här.
Mer än G, tänk mer än G hela tiden!!!

Ja jag brukar prata som en tredje person ibland. Får mig att peppa mig själv lite.
Har nu ikväll bockat av massor saker på att göra listan.
FAN vad bra det känns nu!

Mycket piggare, gladare och bättre mår jag nu också sen jag började träna.
Vet att jag tjatar om det men måste göra det för annars kommer jag skita i det här snart.
Och så ska det inte bli denna gång!

Nu ska jag fortsätta plugga.
Jag älskar hela mitt liv just nu.
Ja förutom arbetet som gick åt helvete i skolan idag när allt försvann.
Men det löser sig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0