Dag 12

Dag 12 – Mina drömmar.

Jag har alltid har drömmar.
Vissa finns fortfarande kvar. Andra har jag helt enkelt struntat i.
När jag var liten så var min stora dröm att jobba inom vården.
Jag har alltid velat jobba inom vården.
Nu är jag på väg mot min dröm. Den har snart gått i uppfyllelse.
om en halvår är jag utbildad undersköterska och då börjar det stora arbetslivet.
Det ska bli häfftigt och intressant. Längtar som tusan tills jag kan svara på frågan: Vad jobbar du med? Och jag kan svara: Jag är undersköterska, så inom vården.

Sen har jag även andra drömmar. Som jag alltid har sagt att jag vill göra innan jag dör.
Som att hoppa fallskärm och bungyjump!
Jag måste få testa på det innan jag dör. Hellst fallskärm.

Har även en stor dröm. Den hoppas jag blir uppfylld någon dag.
Jag vill bilda en egen familj. Ha en underbar sambo som älskar mig (Stefan) och sen vill jag skaffa barn.
Jag vill vara den där söta lilla familjen.
2 barn max!
Vill bo i ett hus och ha en nya fin bil.  Det har jag alltid drömt om.
Man (vill inte gifta mig men sambo isf), barn, hus och ny bil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0