Dag 14,15 & 16

Dag 14 – Det här gör mig arg.

Jag blir arg när någon går bakom ryggen på mig.
Snackar skit bakom min rygg. Eller låtsas vara min vän fast han/hon egentligen inte tycker om mig.
Säg det till mig i såfall så har man ju en chans att ändra på sig.

Sen blir jag även arg när saker och ting går emot mig.
Som förut då jag fick stå och vänta i 45 min på att min buss skulle komma. Det var INTE roligt!

Dag 15 - Det här får mig att må bättre.

Man mår alltid bättre när man får en fin komplimang.
Eller när man får ett himla bra betyg på ett prov/arbete, eller i slutbetyg.
Sen mår man alltid bra när man är färdig med ett arbete som man pluggat på länge.
Och när man precis har tränat ett riktigt jobbigt träningspass.
Mår alltid bra när alla i min närhet mår bra också.

Det finns mycket saker som får mig att må bra! :)

Dag 16 – Det här får mig att gråta.

När man blir sviken av en vän eller någon som står en närmre.
Sen börjar jag nästan alltid gråta när jag tänker på min mormor.
Tror hon var den bästa personen i hela världen. Eller hon är den bästa personen.
Har aldrig träffat henne för hon dog långt innan jag föddes. Men känner ändå ett speciellt band till henne.
Önskar varje dag att hon fanns här. Så att man kunde prata med henne. Eller bara gå på stan.
Jag vill ha min mormor här och inte i himlen <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min fina dotter....Vad fint du skriver om din mormor. Jag saknar henne också massor men jag hoppas att jag en dag får bli den mormor som du önskar....Puss

2010-12-07 @ 12:54:38
Postat av: Anonym

Min fina dotter....Vad fint du skriver om din mormor. Jag saknar henne också massor men jag hoppas att jag en dag får bli den mormor som du önskar....Puss

2010-12-07 @ 12:55:18
Postat av: Mamma

Önskar också att hon var här hos oss. Jag hoppas att jag kommer bli den mormor som du önskar var här nu.....Puss

2010-12-07 @ 13:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0