Dag 18

Jag hoppar fakiskt över dag 17. Vet inte vad jag ska skriva så då är det ingen mening med att jag ska skriva något.

Dag 18 – Mina rädslor.

Jag är så otroligt mörkrädd. Inte när jag ska sova och så utan om jag går ute på kvällen och det är mörkt. Om det är mörkt hemma. Mörka källargångar får hela mig att rysa.
Jag kopplar ihop mörker med spöken också. Det är jag med sjukt rädd för.
Speciellt efter alla gånger det har hänt märkliga saker hemma hos Stefan (hemma hos hans föräldrar).
Jag tror väldigt starkt på spöken, andar och demoner.

Sen är jag även rädd för fåglar.
Väääldigt rädd rent ut sagt. Vågar knappt gå förbi en fågel när den sitter i bur. Tänk då när jag är hemma hos Stefans föräldrar som har lösgående höns. Alltså de går lösa på tomten. Och är väldigt sällskapsjuka så vill vara där människorna är. Jag håller på att kissa på mig varje gång en höna eller tupp kommer nära mig!!
Men det är även bra träning. Nu vågar jag allafall kolla på dom lite mer. Har till och med öppnat dörren till de i hönsgården. Och då blir de så glada att de springer efter en. Sjukt stolt var jag när jag till och med klarade det i sommras!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0