:(

Roligt då.
Nu hostar jag som en tok igen.
Får alltid "min hosta" i mitten av en förkylning eller slutet på den.
Sen håller den i sig.
För några år sen hade jag hosta i månader. Och ja, det var verkligen i månader.
1 eller 2!

Nu ska jag knarka cocillana-etyfin för såhär kan vi inte ha det!
Varje gång jag bli förkyld så får jag hosta :(

Nu har jag tittat klart på Grinchen. Lika underbar som alltid!
Så nu ska jag titta på en lysande jul.
Men har lite beslutsångest om jag ska titta på den eller Välkommen till familjen.
Fårse vilken det blir ;)

Får inte träna imorgon heller.
Nja vad ska jag göra. Både mamma och lars säger att jag inte ska göra det.
Jag dör snart. Måste dit. Jag måste till F&S!
istället får jag sitta hemma och skriva på mitt religionsarbete.
På kvällen åker jag till Stefan, mys!
Sovmorgon på måndag.

Puss



Kommentarer
Postat av: Marie Sjöqvist

Rebecca .. man ska alltid lyssna på sin mamma och doktorn .. krya på dig//kram

2010-12-20 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0