Hårdträning!

Sådär ja nu kör vi hårdträning på hög nivå!
Har tränat nu varje dag i en vecka. Känns riktigt skönt och nu har jag kommit in i tänket att det är skönt med och inte bara jobbigt. Älskar känslan efteråt..

Ska köra på såhär nu tills sommaren. Kanske inte varje dag men hårdträning ändå. Fan om jag ger mig, då är jag så jäkla värdelös! Ni måste peppa mig om ni ser att jag håller på att lägga av. Skriv då: Fan Rebecca du ska träna!

Kim och jag har skakat hand på att nu fan ska vi klara det här!
Och det ska vi också. Har satt upp några mål som vi kämpar till.
Och sen kämpar vi til studenten.

Jag ska vara fin då. Jag ska ha en fin klänning och jag ska trivas i den..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0