Hur kunde det bli såhär?

i förrgår mådde jag bra.
Jättebra, fram tills kvällen. Då fick jag jätteont i halsen.
Men mitt psyke är starkt och jag gjorde några vitlöksmackor (vanligt bröd med hackad vitlök på).
Det hjälpte för stunden.

Vaknade igår morse och mådde lite sämre men fortfarande helt säker på att jag ska inte bli sjuk, jag ska inte bli sjuk. Blev väl inte direkt bättre under dagen.
Till slut satt jag i skolan och huvudet dunkade som om det var en gubbe där inne med en hammare som slog på mig!

Bestäme mig ändå för att åka till Kim igårkväll.
Kände att det bara blev värre under kvällen.
Låg och frös som ini helvete och då hade jag på mig:
1 par strumpbyxor
1 par leggings
1 par mjukisbyxor
1 linne
1 t-shirt
1 tjocktröja
2 strumpor.

Ändå frös jag. Inte normalt Rebecca!
Imorse när jag vaknade så strejkade hela min kropp.
Vaknade med lock för öronen, huvudet dunkade, ont i näsan, ont i halsen, ont i bihålorna.
Nja jag är inte så stark längre!

Gick till skolan och tömde skåpet för det var vi tvugna att göra idag.
De bygger ju om på skolan och nu ska de slänga våra skåp för vi ska flytta in i en ny byggnad.
Sen tog jag bussen hem.
Somnade på direkten. Och nu har jag legat och sovit i 2 timmar.
Är fortfarande helt slut och har ont överallt men måste upp och ta något att dricka nu.

Förjävligt att vara sjuk nu. Men skönt att det är nu så jag förhoppningsvis mår bättre om en vecka.
För då är det jul!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0