Julafton

God jul på er!
Hoppas eran dag har varit bra?
Det har min varit.. Kom hem från mina kusiner för någon timma sen!

Fick detta i julklapp: en tröja,mössa, spikmatta, presentkitt från bodyshop, ljuslykta och en jäkla massa pengar!
Men det är inte klart än. Imorgon ska vi fira "lilljul här hemma". Alla barnen kommer hit då.
Sen på annandagen ska jag hem till pappa och får då julklappar (har bara önskat mig pengar) av pappa. Åke och Anita!

Men det jag skulle komma fram till är att alla borde tänka en tanke till de som sitter ensamma på julen!
De som inte har någon att fira den med. Det gör jag.
Önskar att alla hade någon att fira den med.
Så gör som jag. släng en tanke åt de som sitter ensamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0