Måste få ut mina känslor!

Har så jäkla mycket kärlek som bara måste ut just nu!
Fick ett sånt här känslorus i kroppen nyss/nu. Kan få det ibland.
När jag är med Stefan kramar jag honom tills han inte får någon luft typ men nu sitter jag här helt ensam. Han jobbar så kan inte krama på någon.

Men då kan jag förklara med ord istället.
Är så otroligt kär i min underbara bästa finaste snyggaste pojkvän!
Vi har varit tillsammans i över 3 år nu. Det är tre fantastiska år. Vi har haft en hel del motgångar i vårat förhållande. Men vi har kämpat vissa situationer för att hålla ihop.
Och nu älskar jag honom mer och mer för varje dag som går.

Längtar så otroligt tills den dagen vi flyttar ihop.
Skaffa något som är vårat. Vårat, tillsammans. Något som vi "äger" tillsammans.
Det kommer bli fantastiskt.
Och ännu mer till den dagen vi skaffar barn. Nej det kommer inte ske än men sen någongång i framtiden säkert.
Jag längtar så himla mycket.

Älskar dig Stefan


SNYGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0